اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/08 - 11:14
  • بازدید : 246
  • تعداد بازدید : 242
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران از محله هرندی

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با هدف بالا بردن پوشش بیمه سلامت اهالی محله هرندی از این منطقه بازدید کرد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با هدف بالا بردن پوشش بیمه سلامت اهالی محله هرندی از این منطقه بازدید کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از مرکز بهداشت شرق، دکتر مریم حسینی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در این بازدید به همراه دکتر آرش عباسی معاون بهداشتی مرکز بهداشت شرق، نحوه اجرای طرح ویزیت رایگان  و مشاوره های تغذیه و روان را در محله هرندی مورد بررسی قرار داد.

 

در نشستی که در حاشیه این بازدید با حضور دکتر حسینی و کارگروه مربوطه به میزبانی مرکز بهداشت شرق تهران برگزار شد درخصوص ضرورت پوشش حداکثری بیمه سلامت اهالی محله هرندی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

براساس این گزارش چهارشنبه هر هفته جلسه ای در راستای ارتقا و بهبود ارایه خدمات بهداشتی درمانی در محله های کم برخوردار منطقه هرندی  به میزبانی مرکز بهداشت شرق  برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109498
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.