برترین های مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه معرفی شدند
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی برگزار شد و 21 نفر از برترین های در رشته های مختلف معرفی شدند.
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مسابقات ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی برگزار شد و 21 نفر از برترین های در رشته های مختلف معرفی شدند.
مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه در راستای نهادینه کردن امر ورزش و ایجاد نشاط، سلامت، آمادگی جسمی و افزایش انگیزه و حوصله کاری در میان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد آزادی خرمشهر با همکاری مدیریت تربیت بدنی در روزهای اول و دوم خرداد ماه سال جاری اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی ویژه برادران و رشته های آمادگی جسمانی، دارت و تنیس روی میز برای خواهران نمود. این مسابقات با داوری اساتید برتر فدراسیونهای مربوطه برگزار شد.
در پایان این دور از رقابت ها نتایج زیر حاصل شد:
الف) آقـایـان
1- تنیس روی میز: مقام اول غلامرضا شکاری (مدیریت خدمات پشتیبانی)، مقام دوم امیرحسین پناهی (مرکز فناوری اطلاعات) و مقام سوم محمد زارع ( هسته گزینش)
2- فوتبال دستی: مقام اول یوسف نورانی (مرکز شهدای تجریش)، مقام دوم حمیدرضا جعفرپور (مدیریت دانشجویی) و مقام سوم محمد کشاورز (مرکز طرفه)
3- دارت: مقام اول علی شهنازی (مدیریت خدمات پشتیبانی)، مقام دوم محمد حسنی (مدیریت خدمات پشتیبانی) و مقام سوم ایمان وکیل زاده (مدیریت بودجه)
ب) بانوان
1- تنیس روی میز: مقام اول پریوش شیری (معاونت بهداشت)، مقام دوم مرضیه زنجانیان (مرکز بهداشت شمال) و مقام سوم دکتر فریبا بلورچی فرد (دانشکده پرستاری و مامایی)
2- دارت: مقام اول خدیجه اسفندیار (مدیریت بودجه)، مقام دوم نیلوفر رجایی پور (مرکز بهداشت شمال) و مقام سوم سیده فائزه حسینی (دانشکده بهداشت)
3- آمادگی جسمانی– رده سنی زیر 40 سال: مقام اول آسیه جعفری (شبکه بهداشت ورامین)، مقام دوم بهناز جعفری (معاونت پژوهشی) و مقام سوم الویرا جوادی (شبکه بهداشت پردیس)
4- آمادگی جسمانی– رده سنی بالای 40 سال: مقام اول مهرناز محرابی (مرکز مدرس)، مقام دوم پرستو سرابی (مدیریت بودجه) و مقام سوم الهام زینعلی (مرکز طرفه)