اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/02 - 11:56
  • بازدید : 857
  • تعداد بازدید : 132
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری اولین برنامه انجمن کوهنوردی دانشجویان دانشگاه

اولین برنامه انجمن کوهنوردی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

اولین برنامه انجمن کوهنوردی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی، دانشجویان پسر دانشگاه به قله توچال صعود کردند.

این برنامه روز جمعه 31 خرداد ماه با حضور 35 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه برگزار شد.

این برنامه کوهنوردی به منظور تقویت روحیه نشاط، امید به آینده دانشجویان و افزایش مشارکت آن ها در فعالیت های ورزشی تدارک دیده شد.

این صعود اولین برنامه انجمن کوهنوردی دانشجویان به دبیری سهیل فتحی­نژاد بود.

همچنین در این برنامه دانشجویان با صعود به قله توچال به ارتفاع 3965 متر، پرچم دانشگاه را بر فراز قله به اهتزاز درآوردند.

برنامه­های آتی کوهنوردی با اطلاع رسانی انجمن کوهنوردی دانشجویان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 79713
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.