اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/04/04 - 16:13
  • بازدید : 2361
  • تعداد بازدید : 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان شهید ستاری قرچک در آستانه بهره برداری/ آخرین اقدامات ابلاغ شد

جلسه بررسی روند ساخت و راه اندازی بیمارستان شهید ستاری قرچک ورامین با حضور دکتر معززی معاونت فنی معاونت درمان، جمعی از مدیران حوزه ستادی معاونت های درمان، توسعه و غذا و دارو و مسوولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان، روز چهارشنبه 31 خردادماه در این معاونت برگزار شد.

جلسه بررسی روند ساخت و راه اندازی بیمارستان شهید ستاری قرچک ورامین با حضور دکتر معززی معاونت فنی معاونت درمان، جمعی از مدیران حوزه ستادی معاونت های درمان، توسعه و غذا و دارو و مسوولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان، روز چهارشنبه 31 خردادماه در این معاونت برگزار شد.  
در ابتدا دکتر لیاقتدار مدیر شبکه درمان ورامین و سرپرست بیمارستان ضمن بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته؛ پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان را 97 درصد اعلام کرد و تامین نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستانی را مهم ترین مساله مورد توجه در روزهای اخیر عنوان کرد.  
در ادامه پس از بحث و بررسی موضوعات مطرح شده و تعیین وظایف هر یک از حوزه های ستادی در تسریع و تسهیل فرایندهای اداری و رفع موانع احتمالی، دکتر معززی بر همکاری مجموعه معاونت درمان و مسئولین شهری و بیمارستانی قرچک برای 
راه اندازی این بیمارستان در حداقل زمان ممکن تاکید کرد.
وی با اشاره به برنامه افتتاح کامل بیمارستان در چند مرحله افزود: در مرحله اول بخش اورژانس، اتاق عمل، درمانگاه، یک بخش با 16تخت افتتاح می شود که باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که مردم این منطقه از اواخر مردادماه شاهد خدمت رسانی بیمارستان باشند. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 48144
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.