تقدیر از معاون آموزشی جهاددانشگاهی دانشگاه در چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمانهای جهاددانشگاهی
درحاشیه چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمانهای جهاددانشگاهی با اهدا لوح از معاون آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و تشکر شد.
درحاشیه چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمانهای جهاددانشگاهی با اهدا لوح از معاون آموزشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر و تشکر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، چهل و نهمین گردهمایی معاونان آموزشی سازمانهای استانی، واحدها، پژوهشگاهها و پژوهشکدههای جهاددانشگاهی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر محمدصادق بیجندی معاون آموزش و کارآفرینی بهصورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

در حاشیه این گردهمایی معاونان آموزشی سازمانهای جهاد دانشگاهی از معاون آموزش و فناوری جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به دلیل توجه ویژه به آموزشهای تخصصی و مهارتی نوین در حوزه سلامت تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی