اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/02/20 - 12:58
  • بازدید : 272
  • تعداد بازدید : 268
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر وزیر بهداشت از رییس بیمارستان شهدای پاکدشت

وزیر بهداشت در پی بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت، طی نامه ای از مدیریت متعهدانه رییس این بیمارستان تقدیر کرد.

وزیر بهداشت در پی بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت، طی نامه ای از مدیریت متعهدانه رییس این بیمارستان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، متن نامه دکتر سعید نمکی به شرح زیر است:
 
 
 
"جناب آقای دکتر انوشیروان صادقی
رییس محترم بیمارستان شهدای پاکدشت
 
با سلام
 
ضمن قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و پرسنل خدوم آن بیمارستان که در خدمت یکی از نیازمندترین اقشار حاشیه کلانشهر تهران می باشید و با عنایت به اینکه برای دومین بار است که سرزده و در روز تعطیل از آن مجموعه بازدید می کنم و هر دو بار شما با تسلط کامل در محل حضور داشته اید لذا از دلسوزی و مدیریت متعهدانه جنابعالی سپاسگزاری نموده و توفیق آن برادر عزیز را از خداوند متعادل مسئلت می نمایم.
 
 
ضمنا شایسته است مراتب قدردانی اینجانب را به پزشکان، سرپرستاران، پرستاران، مدیران و سایرکادر درمانی و پشتیبانی بیمارستان ابلاغ نمایید.
 
 
دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 104363
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.