ثبت نام دانشجویان درسامانه میهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز شد
معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و زمانبندی ثبت نام در سامانه انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای سال تحصیلی 97-96 را اعلام کرد.
معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای شرایط و زمانبندی ثبت نام در سامانه انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای سال تحصیلی 97-96 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: سامانه انتقال و ميهماني دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي جهت نيمسال اول 97-96 براساس جدول مشروحه ذيل فعال خواهد شد. لذا دانشجویان متقاضی باید طبق برنامه زمانبندی وزارت بهداشت و باهماهنگی دانشگاه مبدا از طریق سامانه به آدرس: http://Guest.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت درخواست خود براساس بازه هاي زماني مشروحه اقدام کنند.
