اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/02/13 - 09:38
  • بازدید : 381
  • تعداد بازدید : 88
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

جلسه ارتقاء سیستم اطلاعات بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد

در راستای ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر لزوم ارتقاء نرم افزار بیمارستانی، اولین جلسه توجیهی نرم افزار بیمارستانی(HIS) با حضور دکتر جعفری مدیر بیمارستان، مهندس ابراهیمی مسئول فناوری اطلاعات دانشگاه و کلیه مسئولان واحدهای مرتبط با نرم افزار، سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس برگزار شد.

در راستای ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی مبنی بر لزوم ارتقاء نرم افزار بیمارستانی، اولین جلسه توجیهی نرم افزار بیمارستانی(HIS) با حضور دکتر جعفری مدیر بیمارستان، مهندس ابراهیمی مسئول فناوری اطلاعات دانشگاه و کلیه مسئولان واحدهای مرتبط با نرم افزارسه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه اقدامات، راه کارها و دلایل تعویض نرم افزار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید یکم خرداد ماه سالجاری ضمن ایجاد زیر ساختهای لازم اقدامات نهایی انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 61615
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.