اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 12:25
  • بازدید : 86
  • تعداد بازدیدکننده : 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور دانشجویان بین الملل دانشگاه در حسینیه جماران

معاون اجرایی معاونت بین الملل از حضور پرشور دانشجویان بین‌الملل دانشگاه در اجتماع دانشگاهیان با عنوان «آرمان فلسطین از دیدگاه امام خمینی(ره)» در حسینیه جماران خبر دارد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت بین‌الملل، دکتر اسماعیل توحید لو معاون اجرایی معاونت بین‌الملل دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به تبیین نقش حضرت امام خمینی(ره) در زنده کردن دین اسلام و ارزش‌های انسانی در بخشی از تاریخ ایران اسلامی پرداخت.

 

وی خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های امام راحل(ره) موجب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و احیای ارزش های انسانی و اسلامی شد.

 

به گفته دکتر توحیدلو دانشجویان بین‌الملل که از بیش از 10 کشور جهان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، با شور وصف ناپذیری در  آستانه یوم‌الله ۱۴ و ۱۵خردادماه و سالگرد ارتحال امام خمینی رحمه الله علیه در اجتماع دانشگاهیان با عنوان «آرمان فلسطین از دیدگاه امام خمینی(ره) در حسینیه جماران شرکت کردند.

 

معاون اجرایی بین‌الملل هر دانشجوی بین الملل را یک سفیر فرهنگی برای ایران اسلامی دانست و گفت: این گروه دانشجویان به منظور آشنایی با فرهنگ، تاریخ و انقلاب اسلامی ایران ضمن حضور در حسینه جماران، از موزه‌های جنبی نظیر بیت امام رحمه الله علیه، نمایشگاه آثار و مستندات انقلاب اسلامی و خانه موزه آیت الله رفسنجانی نیز بازدید کردند و در دفتر یادبود مرکز اسناد نیز با دستنوشته هایی ارادت قلبی خود به بنیانگذار انقلاب اسلامی را درج کردند.

 

دکتر توحیدلو در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به این که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمره دانشگاه‌های ممتاز و صاحب نام در کشور، جهان اسلام و علم دنیاست با همدلی همه مجموعه دانشگاهی تلاش کردیم تا شرایطی فراهم کنیم که دانشجویان بین‌الملل در کنار تحصیل علم، فرصت آشنایی با  امور فرهنگی و تاریخی ایران اسلامی را داشته باشند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 142961
کلمات کلیدی