حضور فعالانه کارشناسان مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در دانشکده ها
ترویج ورزش در دانشکده ها توسط کارشناسان تربیت بدنی در حال انجام است.
ترویج ورزش در دانشکده ها توسط کارشناسان تربیت بدنی در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، از خرداد ما سال جاری کارشناسان این مدیریت در کلیه دانشده های تابعه دانشگاه حضور مستمر و فعالانه دارند.
این مهم به منظور ایجاد ساز و کار تقویت نشاط، امید به آینده دانشجویان، افزایش مشارکت آنها در فعالیت های ورزشی، شناسایی دانشجویان مستعد و همچنین ترویج ورزش در دانشکده ها در حال انجام است.
 (1)_473074.jpg)
در همین راستا کارشناسان مدیریت تربیت بدنی دانشگاه به صورت منظم و با هدف انجام هماهنگی های امور ورزشی دانشجویان در دانشکد ها حضور دارند و از نزدیک به سوالات ورزشی دانشجویان پاسخ می دهند.
همچنین این مدیریت که به صورت هفتگی به این فعالیت می پردازد در نظر دارد اقدامات دیگری را به منظور جذب حداکثری دانشجویان در امر ورزش انجام دهد.
انتهای پیام/