اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/24 - 17:42
  • بازدید : 576
  • تعداد بازدید : 90
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دکتر رحمانی: اجرای طرح تحول سلامت نقطه عطفی در حوزه سلامت کشور پدید آورده است

سومین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان باحضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، روز چهارشنبه20 اردیبهشت ماه در معاونت درمان برگزار شد.

سومین نشست شورای مدیران حوزه معاونت درمان باحضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، روز چهارشنبه20 اردیبهشت ماه در معاونت درمان برگزار شد. 
در این نشست که دکتر یثربی معاون اجرایی معاونت درمان و مدیران حوزه ستادی این معاونت حضور داشتند، دکتر رحمانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به فرارسیدن سالگرد طرح تحول نظام سلامت در 15 اردیبهشت ماه، اجرای این طرح را نقطه عطفی در حوزه سلامت کشور دانست. 
وی با اشاره به اقدامات مهمی که با آغاز طرح تحول نظام سلامت انجام شد، بر پیگیری و تلاش در تحقق اهداف طرح و افزایش رضایتمندی بیماران تاکید کرد. 
گفتنی است در این نشست پیرامون برنامه عملیاتی، عملکرد مددکاران اورژانس، توزیع نیروهای تخصصی و برخی از موضوعات مرتبط با حوزه درمان بحث و گفتگو شد. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 46342
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.