دیدار نوروزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با کارکنان
دکتر لیاقتدار مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک با معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان ستادی شبکه 15 فروردین ماه دیدار کرد.
دکتر لیاقتدار مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک با معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان ستادی شبکه 15 فروردین ماه دیدار کرد.
دکتر لیاقتدار ضمن تبریک سال جدید به فعالیت های حوزه بهداشت و درمان و رشد شاخص های عملکردی در سال گذشته اشاره کرد و زحمات تمامی کارکنان این شبکه در سال 96 را مورد قدردانی قرار داد.
وی با بیان این مطلب که مجموعه شبکه بهداشت و درمان قرچک یک تیم منسجم است؛ از معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان ستادی این شبکه خواست با برنامه ریزی صحیح در سالجاری در راستای اعتلای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دستیابی به اهداف تعیین شده گام بردارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در پایان سخنان خود با تاکید بر ارتقای بهره وری و مدیریت هزینه درآمدخطاب به همکاران، عنوان کرد: با توجه به این که ارتقای بهره وری و مدیریت هزینه درآمد از اولویت های مهم دانشگاه و شبکه است، باید در راستای ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهرستان تلاش بیشتری صورت پذیرد.
گفتنی است، در این مراسم دکتر لیاقتدار با اهدای لوح یادبود از زحمات همکاران تقدیر کرد.