اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/20 - 18:43
  • بازدید : 1195
  • تعداد بازدید : 83
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار هیات نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از انستیتوتحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی

"برانکا "نماینده دفتر مرکزی سازمان جهانی بهداشت در ژنو و"دکتر ایوب" ازدفتر منطقه ای EMRO و"صدیق "نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، روز چهارشنبه 15 شهریور ماه در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور حضور یافتند.

"برانکا "نماینده دفتر مرکزی سازمان جهانی بهداشت در ژنو و"دکتر ایوب" ازدفتر منطقه ای EMRO و"صدیق "نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، روز چهارشنبه 15 شهریور ماه در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور حضور یافتند.
در این نشست پس از خیرمقدم و معرفی انستیتو توسط دکتر حسینی رییس انستیتو و ارائه گزارش از فعالیت های انستیتو به عنوان سازمان همکار WHO توسط مدیر امور بین الملل، مدیران و مسئولان برنامه های ملی نیز به ارائه عملکرد خود پرداختند. 
همچنین در نشست مذکور نمایندگان سازمان جهانی بهداشت ضمن تاکید به ظرفیت این سازمان در حوزه های تغذیه و صنایع غذایی به گسترش نقش ایران در بهبود صنعت تغذیه و اجرای برنامه های مرتبط تاکید کردند. 
گفتنی است انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور از سال 1991 به عنوان سازمان همکار WHO در آموزش و پژوهش در زمینه های تغذیه ای و صنایع غذایی فعالیت دارد و برنامه های گسترده ای را در حوزه های مذکور در منطقه اجرا می کند. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 51309
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.