رئیس جدید دانشگاه با حضور وزیر بهداشت معارفه می شود
مراسم تقدیر از خدمات دکتر علی اصغر پیوندی و معارفه دکتر محمد آقا جانی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوشنبه 6 شهریورماه با حضور وزیر بهداشت برگزار می شود.
مراسم تکریم از خدمات دکتر علی اصغر پیوندی و معارفه دکتر محمد آقا جانی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دوشنبه 6 شهریورماه با حضور وزیر بهداشت برگزار می شود.
این مراسم دوشنبه 6 شهریورماه در تالار امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ساعت 10:30 آغاز خواهد شد.
همچنین در این مراسم سایر مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اساتید و پیشکسوتان و دیگر مسئولین کشوری حضور خواهند داشت.
گفتنی است، دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی در 31 مرداد ماه دکتر محمد آقا جانی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب و طی پیامی جداگانه از خدمات دکتر علی اصغر پیوندی در زمان ریاست دانشگاه تقدیر کرد.