رابطین آموزشی بیمارستان های دولتی در معاونت درمان تشکیل جلسه دادند
جلسه رابطین آموزش بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روز شنبه 10 تیرماه در این معاونت برگزار شد.
جلسه رابطین آموزش بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روز شنبه 10 تیرماه در این معاونت برگزار شد.
محمودی رابط آموزش معاونت درمان در این نشست پیرامون معرفی پایگاه داده های آموزش کارکنان، نحوه تکمیل، اهمیت این پایگاه داده ها و قابلیت گزارش گیری از روند آموزش در قالب های تعیین شده مطالبی را بیان کرد. همچنین درخصوص شیوه نگارش انواع پودمان های آموزشی در شکل های حضوری، غیرحضوری و آموزش در محل کار نیز توضیحاتی ارائه شد.
گفتنی است در تابستان امسال چهار پودمان غیرحضوری در عرصه درمان تهیه می شود.