سلسله نشست های معاون آموزشی دانشگاه با مدیران حوزه آموزش
در راستای تبیین سیاست های معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ دکتر ضیایی معاون آموزشی دانشگاه با دکتر بابایی رییس دفتر آموزش مداوم دانشگاه روز يكشنبه چهارم شهريورماه دیدار و گفتگو کرد.
در راستای تبیین سیاست های معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛ دکتر ضیایی معاون آموزشی دانشگاه با دکتر بابایی رییس دفتر آموزش مداوم دانشگاه روز سه شنبه 21 مردادماه دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که در راستای سلسله نشستهای معاون آموزشی دانشگاه با مدیران حوزه آموزش برگزار شد، دکترامیرمحسن ضیایی ضمن بیان سخنانی از زحمات همکاران دفتر آموزش مداوم دانشگاه تقدیر کرد و لزوم هم اندیشی و ارایه نظرات و راهکارهای مناسب از سوی همکاران را در راستای ارتقای عملکرد حوزه و رفع مسایل جاری ضروری برشمرد.
معاون آموزشی دانشگاه پس از استماع سخنان حاضران به ارایه رهنمودها و ارشاداتی در راستای رفع مسایل و مشکلات مطرح شده پرداخت.
سپس گزارشی از عملکرد دفتر آموزش مداوم دانشگاه در خصوص پایش و کارنامه عملکرد آموزش مداوم دانشکده ها و مراکز، ارزشیابی مستمر فعالیت های آموزشی مراکز آموزشی با هدف بهبود کیفیت، افزایش تولید برنامه های آموزشی به منظور بهره مندی از دانش آموختگان علوم پزشکی،تهیه و تنظیم برنامه ها و دستورالعمل های لازم برای برگزاری فعالیتهای آموزشی،بررسی امور مربوط به برنامه ریزی آموزشی از لحاظ منابع انسانی و مادی ارایه شد.
در ادامه هر یک از اعضای دفتر آموزش مداوم دانشگاه ضمن بیان سخنانی به ارایه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند که رهنمودهای لازم از سوی معاون آموزشی دانشگاه در این خصوص مطرح شد.
انتهای پیام/