اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/02/24 - 17:32
  • بازدید : 558
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شور و نشاط جوانی در دانشکده پیراپزشکی

به منظور گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی، مراسم جشن باشکوهی، 11اردیبهشت ماه در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

 به منظور گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی، مراسم جشن باشکوهی، 11اردیبهشت ماه در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد. 
در این مراسم که با استقبال گسترده دانشجویان جوان و پرانرژی این دانشکده مواجه شد، دکتر شاکری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و اعیاد شعبانیه؛  به سوالات و مشکلات دانشجویان پاسخ گفت. 
درادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدیار نماینده مقام معظم رهبری در دانشکده پیراپزشکی نیز میلاد حضرت علی کبر (ع) و روز جوان را به دانشجویان تبریک گفت و دانشجویان را قشر حقیقت طلب، حقیقت جو و پرانرژی توصیف کرد. 
همچنین لازم به ذکر است که قرائت بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان توسط میثم بیرانوند نماینده این انجمن، شعرخوانی توسط سعید بیابانکی (شاعر) و دیگر دانشجویان، پخش کلیپ روز جوان، پخش تیزر برنامه، مسابقه حضوری، اجرای زنده به سبک «رادیو» تحت عنون رادیوپیراپزشکی توسط دانشجویان، اهدای جوایز به برندگان مسابقه عکس سلفی و نظرسنجی از دانشجویان؛  از دیگر برنامه های متنوع مراسم جشن بود.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 46341
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.