شور و نشاط جوانی در دانشکده پیراپزشکی
به منظور گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی، مراسم جشن باشکوهی، 11اردیبهشت ماه در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.
به منظور گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پیراپزشکی، مراسم جشن باشکوهی، 11اردیبهشت ماه در تالار شهید مرادی دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال گسترده دانشجویان جوان و پرانرژی این دانشکده مواجه شد، دکتر شاکری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و اعیاد شعبانیه؛ به سوالات و مشکلات دانشجویان پاسخ گفت.
درادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدیار نماینده مقام معظم رهبری در دانشکده پیراپزشکی نیز میلاد حضرت علی کبر (ع) و روز جوان را به دانشجویان تبریک گفت و دانشجویان را قشر حقیقت طلب، حقیقت جو و پرانرژی توصیف کرد.
همچنین لازم به ذکر است که قرائت بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان توسط میثم بیرانوند نماینده این انجمن، شعرخوانی توسط سعید بیابانکی (شاعر) و دیگر دانشجویان، پخش کلیپ روز جوان، پخش تیزر برنامه، مسابقه حضوری، اجرای زنده به سبک «رادیو» تحت عنون رادیوپیراپزشکی توسط دانشجویان، اهدای جوایز به برندگان مسابقه عکس سلفی و نظرسنجی از دانشجویان؛ از دیگر برنامه های متنوع مراسم جشن بود.