صعود مدیران دانشگاه به قله توچال
مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز، در قالب کاروان نشاط و سلامت به قله توچال صعود کردند.
مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،۱۳ آبان ماه به مناسبت روز دانش آموز، در قالب کاروان نشاط و سلامت به قله توچال صعود کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محمد رستمی نژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه عنوان کرد: به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مدیران دانشگاه به قله توچال صعود کردند.

وی ادامه داد: این صعود در قالب کاروان نشاط و سلامت و با حضور دکتر خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه و مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و جمعی از همکاران این حوزه انجام شد.

مدیران دانشگاه بر فراز قله توچال با شعار مرگ بر آمریک،ا یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق