اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/03/23 - 11:43
  • بازدید : 528
  • تعداد بازدیدکننده : 446
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر زالی تاکید کرد؛

ضرورت حفظ جایگاه ممتاز دانشکده دندانپزشکی در کشور

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی همواره در نظام دانشگاهی دندانپزشکی کشور ممتاز بوده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه در نشست هیئت رییسه دانشگاه که روز دوشنبه 22 خردادماه به میزبانی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی، اقدامات، دستاوردها و برنامه‌های آینده‌نگرانه این دانشکده را ستودنی برشمرد و اجرای برنامه‌های مذکور را در ایجاد جایگاه ممتازتر برای دانشکده موثر دانست.

 

دکتر زالی با اشاره به ویژگی‌های شاخص دانشکده دندانپزشکی و تاریخچه تاسیس آن گفت: دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی همواره در نظام دانشگاهی دندانپزشکی کشور ممتاز بوده است و امیدواریم این جایگاه ممتاز و در قله بودن دانشکده در نظام آموزش عالی کشور همچنان حفظ شود.

 

وی حضور اساتید مبرز و برجسته ملی دندانپزشکی در این دانشگاه را مایه افتخار دانست که در حوزه دندانپزشکی کشور بسیار تاثیرگذار، متخلق  و تاریخ ساز بوده و ضمن نقش‌آفرینی فعالانه در عرصه آموزش دانشکده در نظام ملی سلامت نیز تاثیرگذار هستند.

 

رییس دانشگاه وجود پژوهشکده علوم دندانپزشکی، حضور ممتازترین و نخبه ترین دانشجویان در این دانشکده، برپایی نظام فلوشیپ دندانپزشکی در کشور و ابداع اولین مرکز دندانپزشکی مجازی را از دیگر شاخصها و دستاوردهای ارزشمند حوزه دندانپزشکی دانشگاه عنوان کرد.

 

دکتر زالی عرق به دانشکده به عنوان یک مشی حرفه‌ای را ضروری دانست و بقای دانشکده را رهین نگاه غیرتمندانه و عرق اساتید آن در دهه‌های مختلف عنوان کرد.

و بر اعتلای جایگاه و اعتبار دانشکده در عرصه ملی و بین‌المللی تاکید کرد.

 

تسهیل استفاده از ظرفیت طرح ضریب کا دندانپزشکی، شناسایی و جذب نخبگان دندانپزشکی کشور، توسعه فعالیت آموزش دندانپزشکی در حوزه بین‌الملل، بهره‌گیری از ظرفیت اساتید پیشکسوت و برجسته دانشکده در حوزه بین‌الملل، استفاده از اساتید برجسته دندانپزشکی خارج از کشور به عنوان استاد افتخاری از دیگر موارد مطرح شده توسط رییس دانشگاه در این نشست بود.

 

دکتر زالی برگزاری اردوی جهادی دانشجویی دندانپزشکی را در تابستان از جمله کارهای فرهنگی مناسبی دانست که باعث افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان می‌‌شود.

 

اجرای دندانپزشکی اجتماعی با همکاری معاونت بهداشت، راه‌اندازی بیمارستان دندانپزشکی برای ارایه خدمات پیچیده دندانپزشکی و طراحی جشنواره ملی دندانپزشکی و اعطای جایزه ملی برخی از پیشنهادهای مطرح شده توسط دکتر زالی در این نشست بود.

 

رییس دانشگاه در ادامه توجه دانشکده دندانپزشکی به امور فرهنگی را ستود و خواستار برگزاری جشنواره مهر به صورت یک جشنواره فرهنگی و علمی و دانشجویی دندانپزشکی در سطح ملی شد.

 

وی با بیان این که باید بستر توسعه را برای نسل آینده فراهم کنیم، به نگاه مهرورزانه اساتید دانشکده دندانپزشکی نسبت به دانشجویان اشاره کرد و خواستار تداوم این خط مشی، استفاده از تجارب اساتید پیشکسوت و بهره گیری از ظرفیت خود دانشجویان شد.

 

رییس دانشگاه در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و اساتید دانشکده دندانپزشکی  ابراز امیدواری کرد که همچنان شاهد دستاوردهای ممتاز و اعتلای این دانشکده باشیم.



انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 127748

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.