اخبار

  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 12:45
  • بازدید : 98
  • تعداد بازدیدکننده : 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه تاکید کرد؛

ضرورت همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق اهداف حوزه درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست شورای مدیران معاونت درمان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت علمی شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت مردمی برای تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه درمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر رضا زندی با اشاره به تخصصی بودن خدمات درمانی و شعار سال 1403، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی را در ارتقای سطح ارایه خدمات درمانی بسیار موثر و ضروری دانست.

 

وی با اشاره به ظرفیت تجهیزاتی و نیروی انسانی بیمارستان های خصوصی، خیریه و وابسته به ارگان‌ها، برنامه‌ریزی برای همراهی بخش دولتی و خصوصی را از اولویت‌های حوزه درمان عنوان کرد.

 

دکتر زندی در ادامه راه اندازی مرکز احیا و بازیابی تجهیزات سرمایه‌ای حوزه پزشکی، دریافت حواله بیماران خاص بدون مراجعه حضوری به معاونت درمان و راه اندازی فاز مقدماتی پیام رسان اختصاصی حوزه درمان را از مهمترین اقدامات همسو با شعار سال 1403 خواند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی و تلاش در ارایه خدمات مطلوب درمانی به هموطنان خاطرنشان کرد: در این طرح با ثبت شش هزار و هفتصد عمل جراحی الکتیو شاهد افزایشی چشمگیر در ارایه خدمات تخصصی درمانی بودیم.

 

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر همسویی اهداف حوزه درمان با رویکرد افزایش مشارکت مردمی و تمرکز بر بهبود سلامت جامعه در سال 1403، از زحمات و تلاش‌ شبانه‌روزی کادر حوزه درمان به ویژه در تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 141699
کلمات کلیدی