ضیافت افطاری دانشجویان ورودی بهمن93 در دانشکده پزشکی برگزار شد
مراسم افطاری دانشجویان ورودی بهمن 93 با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، روز شنبه20 خردادماه در دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.
مراسم افطاری دانشجویان ورودی بهمن 93 با مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، روز شنبه20 خردادماه در دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار شد.
این مراسم ساعت 14 با اکران فیلم سینمایی مارمولک آغاز شد و شامل برنامه های متنوعی از جمله مداحی به مناسبت میلاد دومین اختر آسمان امامت، صندلی داغ و پرسش و پاسخ دانشجویی، مسابقات فوتبال دستی، اهدای جوایز، افطاری و عکس یادگاری بود.
گفتنی است در پایان مراسم به هرکدام از دانشجویان یک قطعه کاشی منقش به نام مبارک امام حسن مجتبی (ع) به یادگار اهدا شد.