مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی با حضور دکتر فلاح معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، حجت الاسلام مهدیار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر کریما مشاور امور فرهنگی معاونت دانشجویی دانشکده، نقی پورتقی مسئول حراست دانشکده، امیرحسین محمودی جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه و جمعی از پیشکسوتان و اعضای فعال تشکل بسیج دانشجویی مردادماه سالجاری در سالن رازی برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مسئول پایگاه بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی با حضور دکتر فلاح معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی، حجت الاسلام مهدیار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده، دکتر کریما مشاور امور فرهنگی معاونت دانشجویی دانشکده، نقی پورتقی مسئول حراست دانشکده، امیرحسین محمودی جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه و جمعی از پیشکسوتان و اعضای فعال تشکل بسیج دانشجویی مردادماه سالجاری در سالن رازی برگزار شد.
در این جلسه دکتر فلاح نکاتی را درخصوص ارائه تقویم برنامه ها و ظرفیت ها برای ترم آینده و آمادگی دانشکده جهت همکاری با تشکل های دانشجویی مطالبی را عنوان کرد. در ادامه حجت الاسلام مهدیار و امیرحسین محمودی به ترتیب درخصوص جایگاه دانشجوی انقلابی و رسالت بسیج دانشجویی سخنانی را بیان کردند.
در پایان جلسه ضمن قدردانی از زحمات سینا صیفوری، محمداحسان یاری به عنوان مسئول جدید پایگاه بسیج دانشکده معرفی شد.