اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/02/13 - 11:46
  • بازدید : 370
  • تعداد بازدید : 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم گرامیداشت روز کارگر در بیمارستان شهدای تجریش

مراسم گرامیداشت روز کارگر با حضور ریاست بیمارستان شهدای تجریش و جمعی از اعضای هیات علمی و مسئولان این مرکز، سه شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارشد.

مراسم گرامیداشت روز کارگر با حضور ریاست بیمارستان شهدای تجریش و جمعی از اعضای هیات علمی و مسئولان این مرکز، سه شنبه 11 اردیبهشت ماه برگزارشد.
همزمان با فرارسیدن روز کارگر، دکتر محسنی رئیس مرکز پزشکی شهدای تجریش با همراهی دکتر زالی عضو هیات علمی و جمعی از مسئولان این مرکز در مراسمی این روز را به همه همکاران تبریک گفتند.
رئیس مرکزپزشکی شهدای تجریش با اشاره به حجم کار بالای این مرکز گفت: بی شک یکی از ارکان اساسی خدمت رسانی به بیماران، کارگران هستند و همه مسوولین و همکاران از شرایط سخت و طاقت فرسای کار این همکاران اطلاع دارند.
وی یادآور شد: با بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر و به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف، فرصت رامغتنم شمرده و زحمات بی بدیل این عزیزان را درچنین روزی ارج می نهیم.
درادامه مراسم دکتر زالی به نمایندگی اعضای هیات علمی مرکز ضمن عرض تبریک و سپاسگزاری از زحمات بی شائبه تمامی این خدمتگزاران، اظهار داشت: همه مردم و مسئولان بیمارستان شهدای تجریش وظیفه دارند در این روز نسبت به این قشر زحمتکش و فداکار سر تعظیم فرود آورند.
وی با اشاره به اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی برگرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی کارگران است.


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 61453
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.