اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/13 - 16:50
  • بازدید : 470
  • تعداد بازدید : 100
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون درمان دانشگاه: آگاهی از قوانین و مقررات؛ عاملی مهم در کاهش تخلفات درمانی

نشست صمیمانه دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه با کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی معاونت درمان، روز یکشنبه هفتم خردادماه برگزار شد.

نشست صمیمانه دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه با کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی معاونت درمان، روز یکشنبه هفتم خردادماه برگزار شد.
دکتر رحمانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات و شنیدن مسایل و مشکلات کارشناسان، از زحمات و تلاش های ایشان تشکر و قدردانی کرد.
وی افزایش تعداد بازدیدهای نظارتی را یک گام مهم دانست و افزود: درمان با بهترین کیفیت، باتعرفه مناسب و افزایش رضایتمندی شهروندان، مهمترین هدف افزایش و بهبود فرایندهای نظارتی است.
معاون درمان یکی از دلایل ارتکاب تخلف در مراکز درمانی را عدم شناخت مقررات و شرح کامل وظایف توسط فعالان در این حوزه عنوان کرد و گفت: یکی از نتایج بازرسی ها این است که افراد به مقررات و مسایل و تبعات قانونی تخلف آشنا می شوند و به راحتی از کنار آن نمی گذرند که همین امر عامل مهمی در ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی دارد.
دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان نیز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات گفت: 52 درصد خدمات بهداشتی و درمانی در استان تهران در محدوده جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می شود که پایش و نظارت چنین گسنرده با تعداد کم پرسنل مشکلات مربوط به خود را دارد.
دکتر فرجی رئیس اداره نظارت و بازرسی نیز ضمن ارایه گزارش فعالیت اداره، با اشاره به رشد 3 برابری بازدیدهای نظارتی نسبت به سال گذشته گفت: هدف ما در سال جدید افزایش سطح کیفی نظارت ها است که تدوین برنامه آموزشی ویژه کارشناسان یکی از اقدامات این زمینه است.
گفتنی است در این نشست دکتر معززی معاون فنی معاون درمان، دکتر یثربی معاون اجرایی معاون درمان، دکتر فرجی رئیس اداره نظارت و بازرسی، جمعی از مدیران ستادی و کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی معاونت حضور داشتند.    
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47285
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.