اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/23 - 10:36
  • بازدید : 148
  • تعداد بازدید : 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون درمان دانشگاه: نیروی انسانی، بازوی قدرتمند هر سازمان است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بازدید از واحدهای ستادی معاونت درمان، ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران در پاندمی کرونا، نیروی انسانی را بازوی قدرتمند هر سازمان عنوان کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بازدید از واحدهای ستادی معاونت درمان، ضمن تقدیر از تلاشهای همکاران در پاندمی کرونا، نیروی انسانی را بازوی قدرتمند هر سازمان عنوان کرد.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر سعید کریمی در این بازدید ضمن حضور در واحدهای مختلف حوزه معاونت درمان از نزدیک در جریان وظایف، عملکرد و دغدغه های آنان قرار گرفت.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدیدها  ضمن گفت وگو با همکاران ستادی معاونت درمان  از تلاشهای آنان در راستای انجام وظایف محوله و خدمت رسانی مطلوب در شرایط دشوار پاندمی کرونا تقدیر کرد.

 

دکتر سعید کریمی در  این گفت وگوی صمیمانه، نیروی انسانی را بازوی قدرتمند هر سازمان عنوان کرد و موضوعاتی را مورد تاکید قرار داد.

 

تلاش مضاعف همکاران در راستای جلب رضایت و آسودگی خاطر مراجعان حوزه معاونت درمان ، افزایش نفوذ سامانه های الکترونیکی در کاهش مراجعات ارباب رجوع و بیماران به حوزه درمان و بهبود فضای فیزیکی همکاران و مراجعان  از جمله تاکیدارت دکتر سعید کریمی در این دیدار بود.

 

معاون درمان دانشگاه در خاتمه این بازدید ضمن خداقوت به همکاران از آنان خواست نظرات و پیشنهادهای خود را در راستای  ارتقای فرایندهای سیستمی حوزه درمان ارایه دهند.  


انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109995
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.