اخبار

  • تاریخ انتشار : 1395/12/16 - 16:52
  • بازدید : 1149
  • تعداد بازدید : 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشان برتر برنامه سلامت اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعلق گرفت

کارگاه کشوری مدل مداخلات سلامت اجتماعی، 11- 10 اسفندماه سال جاری باحضور مدیران گروه و کارشناسان مسئول سلامت روان دانشگاه‌های‌علوم پزشکی کل کشور، در سالن همایش اداره کل سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت برگزار شد.

کارگاه کشوری مدل مداخلات سلامت اجتماعی، 11- 10 اسفندماه سال جاری باحضور مدیران گروه و کارشناسان مسئول سلامت روان دانشگاه‌های‌علوم پزشکی کل کشور، در سالن همایش اداره کل سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت برگزار شد. 
در این مراسم از برگزیدگان برنامه سلامت اجتماعی در سال 1394 تقدیر به عمل آمد و جایزه نشان برتر برنامه سلامت اجتماعی دانشگاه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعلق گرفت. 
همچنین در طی این مراسم از مهندس محمدرضا غفارزاده رزاقی به عنوان مدیر گروه برگزیده کشور و کارشناس سلامت اجتماعی ستاد شبکه ورامین معصومه آشوری و ملاپور به عنوان فعال محلی این برنامه تقدیر و تشکر به عمل آمد. 
گفتنی است برنامه مدل مداخلات سلامت اجتماعی به صورت پایلوت در محله امرآباد ورامین در سال 1394 اجرا شده و درحال اجرا و پیگیری می باشد. 
در بخشی از پیام تقدیر دکتر حاجبی مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت به مهندس غفارزاده آمده است: تلاش کم نظیر شما در اجرای طرح مداخلات سلامت اجتماعی ستودنی و مایه مباهات است. لذا فرصت را مغتنم شمرده و انتخاب شایسته‌ شما را به عنوان کارشناس مسئول برگزیده سال 94 دردومین جشنواره مداخلات سلامت اجتماعی تبریک می گوییم. 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 43703
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.