اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/11 - 10:30
  • بازدید : 682
  • تعداد بازدید : 86
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی با عضو شورای اسلامی شهر تهران

دکتر علی اصغر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی با دکتر ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی و عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به نقل از روابط عمومی دانشکده پزشکی دانشگاه؛ دکتر علی اصغر کرامتی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی با دکتر ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی و عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران دیدار و گفتگو کرد. 
 
 
در این دیدار که شایان مسئول روابط عمومی دانشکده پزشکی نیز حضور داشت درخصوص مسائل مختلف رفاهی، فرهنگی و ورزشی گفتگو و تبادل نظر شد.
 
 
در این جلسه مقرر شد با کمک شهرداری ، گلدان های آپارتمانی تزیینی به دانشکده پزشکی اعطا گردد. همچنین مقرر شد دانشکده پزشکی بستری را فراهم نماید تا با مساعدت شهرداری تهران به وسایل و کمک تجهیزات ورزشی تجهیز گردیده و امکان استفاده همکاران دانشکده از این وسایل فراهم شود. 
 
 
در ادامه نشست درخصوص درنظرگرفتن تخفیفات ویژه برای همکاران خانم دانشکده (اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان) جهت استفاده از دو مرکز تفریحی ورزشی شهربانو و الزهرا گفتگو شد.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 80062
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.