همکاران مرکز پزشکی امام حسین (ع) در اردوی زیارتی شهر قم شرکت کردند
روز دوشنبه 23 مردادماه جمعی از همکاران مرکز پزشکی امام حسین(ع) در یک اردوی زیارتی، اماکن مقدس شهر قم را زیارت کردند.
روز دوشنبه 23 مردادماه جمعی از همکاران مرکز پزشکی امام حسین(ع) در یک اردوی زیارتی، اماکن مقدس شهر قم را زیارت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان نماینده دفتر مقام معظم رهبری در این مرکز درخصوص اردوی مذکور اظهار داشت: جای شکردارد که این اردو با وجود گرمای شدید تابستانی و پس از یک شیفت کاری پرسنل، به نحو احسن برگزار شد و همه همکاران از اردو راضی بوده و شرایط و زمان اردو نیز کاملا مناسب و دقیق انجام شد.