واکسیناسیون پرسنل آزمایشگاه های خصوصی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی انجام شد
رییس اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه از انجام واکسیناسیون کارکنان آزمایشگاه های خصوصی محدوده جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
رییس اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه از انجام واکسیناسیون کارکنان آزمایشگاه های خصوصی محدوده جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، دکتر سیدمحمدرضا یثربی رئیس اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان ضمن بیان این مطلب گفت: اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان با پیگیری و همکاری معاونت امور بهداشتی دانشگاه، روند واکسیناسیون پرسنل شاغل در آزمایشگاه های خصوصی را از دوشنبه 14 تیرماه آغاز کرد.

به گفته وی 450 آزمایشگاه دولتی و غیردولتی در محدوده این دانشگاه فعال هستند که از این تعداد 258آزمایشگاه به صورت خصوصی و مستقل خدمات ارایه می دهند و بیش از 3500 پرسنل تخصصی و غیرتخصصی در این ازمایشگاه ها مشغول به کار هستند.
دکتر یثربی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون پرسنل آزمایشگاه های مذکور در مراکز بهداشت شمال، شمیرانات و شرق تهران و شبکه های بهداشت ورامین، پاکدشت، قرچک، فیروزکوه، پردیس، دماوند و پیشوا به مدت پنج روز طبق برنامه ریزی اجرا شد و پایان یافت.
رییس اداره امور آزمایشگاه ها همچنین به واکسینه شدن آزمایشگاه های دارای مجوز انجام تست کووید 19 در ماه های قبل اشاره کرد که حدود 750 دوز واکسن برای پرسنل 45 آزمایشگاه دارای مجوز تست کووید 19 انجام شده است.
دکتر یثربی درخصوص جاماندگان برنامه واکسیناسیون گفت: پرسنل یا مراکزی که در مدت زمان مقرر نتوانستند به مراکز تعیین شده مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند، می توانند نامه کتبی مسئول فنی را برای تایید معاونت درمان از طریق پست الکترونیک labtreat@sbmu.ac.ir یا مراجعه نماینده آزمایشگاه ارسال کنند، تا پس از هماهنگی های لازم با معاونت امور بهداشتی، زمان و مکان تزریق هماهنگ شود.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع