اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/07/22 - 18:09
  • بازدید : 792
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ویزیت رایگان 561 سالمند در بیمارستان شهدای تجریش

به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند از 16-10 مهرماه؛ ویزیت رایگان 561 سالمند در درمانگاه بیمارستان شهدای تجریش توسط اساتید این مرکز انجام شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند از 16-10 مهرماه؛ ویزیت رایگان 561 سالمند در درمانگاه بیمارستان شهدای تجریش توسط اساتید این مرکز انجام شد.
همچنین کلاس آموزشی تغییرات فیزیولوژیک و پاتولوژیک و تدابیر لازم در ارتقای سلامت سالمندی نیز برای مراجعین و پرسنل مرکز برگزار شد و مطالب آموزشی در اختیار آنها قرار گرفت.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 52717
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.