پیام تبریک دکتر زالی به مناسبت روز ملی داروسازی
دکتر علیرضا زالی در پیامی فرا رسیدن روز داروساز را به جامعه داروسازان کشور به ویژه داروسازان دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.
دکتر علیرضا زالی در پیامی فرا رسیدن روز داروساز را به جامعه داروسازان کشور به ویژه داروسازان دانشگاه، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن پنجم شهریور ماه که در تقویم ملی به عنوان روز داروساز نامگذاری شده است، به شرح زیر است:

" سالروز تولد دانشمند برجسته میهن محمد بن زکریای رازی، فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت مقام داروسازان که به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های زنجیره درمان، نقشی بی بدیل در ارایه خدمات نظام سلامت دارند.
امروز که در نبرد با کرونا، اهمیت صنعت و خدمات داروسازی در چرخه ارایه خدمات سلامت بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خود می بالد که با بهره گیری از ظرفیت های علمی اساتید خود در پرورش داروسازان کشور نقشی پررنگ دارد.
ضمن تبریک به تمامی جامعه داروسازان کشور به ویژه داروسازان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از خداوند منان خواستارم اختر دانش شما داروسازان همواره بر جان بیماران بتابد و دعای خیر آنان روشنی بخش مسیر حیاتتان و ثمره همت شبانه روزیتان، تامین سلامت در جای جای وطن عزیزمان باشد."
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7703م.ر