اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/17 - 12:45
  • بازدید : 177
  • تعداد بازدید : 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

معاون درمان دانشگاه در پیامی روز جهانی رادیولوژی را به جامعه رادیولوژی و پرتونگاران کشور به ویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.

معاون درمان دانشگاه در پیامی روز جهانی رادیولوژی را به جامعه رادیولوژی و پرتونگاران کشور به ویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان ، در پیام دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه  آمده است:

 

سالروز کشف اشعه ایکس در هشتم نوامبر مصادف با 17 آبان ماه و نامگذاری آن به عنوان روز جهانی رادیولوژی، فرصت مغتنی است برای یادآوری و تجلیل از تلاش ها و نقش تعیین کننده جامعه رادیولوژیست و پرتونگار در تشخیص و درمان آلام بشریت بویژه در این شرایط بحرانی است.

 

همکاران رادیولوژیست و پرتونگار امروز در کنار دیگر مدافعان عرصه سلامت، در روزهای سخت مبارزه با بیماری کووید 19، شبانه روز و بی منت برای درمان و ریشه کنی این بیماری بی وقفه تلاش می کنند.

 

پیشرفت و پویایی تکنولوژی در رادیولوژی و پرتوپزشکی، تصور دنیای بدون آن را در تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها دشوار ساخته است و تلاش همکاران پرتونگار و رادیولوژی در این روزها که با مسئولیت پذیری مثال زدنی با تشخیص بیماری کووید 19 به کادر درمان کمک می کنند، ستودنی است.

 

فرا رسیدن این روز را به یکایک تلاشگران در عرصه رادیولوژی  پرتو پزشکی و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک گفته و از تلاش های ارزنده و صادقانه آنان در راستای نجات و درمان سریعتر بیماران کرونایی تشکر و قدردانی ویژه دارم.

 از خداوند منان برای ایشان و همه فعالان در حوزه سلامت آرزوی تندرستی، سربلندی و توفیق روزافزون را دارم.

 

دکتر سعید کریمی

معاون درمان دانشگاه

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109793
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.