اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/09/09 - 11:43
  • بازدید : 28
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز پرستار

معاون درمان دانشگاه در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه همکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک گفت.

 معاون درمان دانشگاه در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه همکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، متن پیام دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه به شرح زیر است.

 

فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) بانوی بزرگ و برجسته نامدار اسلام که به شایستگی روز پرستار نامگذاری شده است، فرصتی است برای یادآوری خدمت بی‌منت انسان‌هایی که با علم و دانش و در اوج فروتنی، درد و رنج بیماران را التیام می‌بخشند.

 

این روز بزرگ را به جامعه پرستاری، به ویژه پرستاران سختکوش و با ایمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و اعتلای مقام و علو منزلت را برای ایشان آرزو می‌کنم.

 

 

امیدوارم با توکل و استعانت از خدای مهربان، بتوانیم در کنار یکدیگر در تحقق اهداف عالی سلامت، همچون گذشته گام‌های مثبت و ارزنده‌ای برداریم.

 

دکتر رضا زندی

معاون درمان دانشگاه

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 123352
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.