اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/04/07 - 18:36
  • بازدید : 251
  • تعداد بازدید : 241
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پیام تسلیت رییس دانشگاه به مناسبت درگذشت دانشجوی دانشکده داروسازی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت ناگهانی دانشجوی دانشکده داروسازی شادروان نوید نیکنام را به جامعه دانشگاهی، دانشجویان و خانواده محترم وی تسلیت گفت.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت ناگهانی دانشجوی دانشکده داروسازی شادروان نوید نیکنام  را به جامعه دانشگاهی، دانشجویان و خانواده محترم وی  تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در این پیام درگذشت ناگهانی شادروان نوید نیکنام دانشجوی ورودی سال 94 دانشکده داروسازی بر اثر ایست  قلبی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی و جانسوز دانشجوی کوشا و نخبه دانشکده داروسازی شادروان نوید نیکنام موجب تاثر و تالم اینجانب و خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی شد، این ضایعه اندوهبار را به خانواده داغدار ایشان، جامعه داروسازی، دانشجویان و دوستان آن مرحوم  تسلیت عرض می نمایم.

ضمن تسلیت این ضایعه تاسف بار و ابراز همدردی با خانواده داغدار وی از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم .

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه ”

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7700 س .ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اخبار تسلیت
  • کد خبر : 105851
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.