اخبار

  • تاریخ انتشار : 1397/02/08 - 12:50
  • بازدید : 1466
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کوهپیمایی دانشگاهیان در آخرین روز از هفته سلامت

مراسم کوهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد.

مراسم کوهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر آقاجانی، اعضای هیئت رییسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صبحگاه جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ابتدای مسیر کوهپیمایی دارآباد برگزار شد.
گفتنی است، این مراسم به مناسبت هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه» ویژه 120 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه تدارک دیده شده بود.
همچنین در این مراسم که به منظور آموزش و فرهنگ سازی در زمینه ترویج سبک زندگی سالم و آگاه سازی مردم از عوامل موثر در بروز بیماری های غیر واگیر بود پمفلت های آموزشی نیز میان کوهنوردان و ورزشکاران با این رویکرد توزیع شد.
لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم کاشت نهال توسط دانشجویان صورت گرفت.
 
برای دیدن تصاویر این مطلب اینجا کلیک کنید
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 61118
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.