اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/04/17 - 15:28
  • بازدید : 976
  • تعداد بازدید : 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

19 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در چهارمین آیین دانش آموختگی دانشگاه

دبیرخانه چهارمین آئین دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز چهارشنبه 19 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان است.

دبیرخانه چهارمین آئین دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز چهارشنبه 19 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، با توجه به درخواست  مکرر دانش آموختگان مبنی بر ثبت نام در چهارمین آیین دانش آموختگی دانشگاه،  19 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام اعلام شده است.

 

براساس اطلاعیه مذکور ثبت نام فارغ التحصیلان تهرانی صرفا با مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه واقع در طبقه سوم ساختمان شماره دو ستاد دانشگاه روز ۴شنبه، ۱۹ تیر ماه  از ساعت 8.30 تا ۱۳ انجام می شود. افراد ساکن در تهران اکیدا از ارسال و فاکس فرم ثبت نام خودداری کنند.

 

همچنین فارغ التحصیلان شهرستانی نیز می توانند تصویر فرم ثبت نام تکمیل شده(دریافت از طریق لینک زیر) را به شماره ۲۲۴۳۹۸۴۲ ارسال کنند.

 

براساس این اطلاعیه دانش آموختگان مذکور باید ظرف دو روز آتی نسبت به واریز وجه مطابق شیوه نامه، ثبت نام حداکثر 3نفر همراه و رعایت دقیق موارد مندرج در این اطلاعیه اقدام کنند، در غیر این صورت به هیچ وجه، ثبت نام صورت نمی گیرد.

 

لینک فرم ثبت نام  مربوط به دانش آموختگان ساکن در شهرستان

انتهای پیام/

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 80261
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.