اخبار

  • تاریخ انتشار : 1395/12/18 - 15:55
  • بازدید : 901
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

289 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه ارتقای رتبه یافتند

جلسه کمیته ترفیعات اعضای هیات علمی دانشگاه باحضور دکتر محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی، دکترخسرو رحمانی معاون درمان، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر معصومه جرجانی رئیس دانشکده پزشکی و الهه نگهبان، روزدوشنبه شانزدهم اسفندماه دراتاق شورای معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد.

جلسه کمیته ترفیعات اعضای هیات علمی دانشگاه باحضور دکتر محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی، دکترخسرو رحمانی معاون درمان، دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر معصومه جرجانی رئیس دانشکده پزشکی و الهه نگهبان، روزدوشنبه شانزدهم اسفندماه دراتاق شورای معاونت آموزشی دانشگاه تشکیل شد. 
در این نشست موضوع ترفیع پایه 289 نفراز اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و پژوهشی که دارای پایه ترفیع سال ۹۵ و معوقه بوده مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از این تعداد 275 نفر هیات علمی بالینی، 12 نفر هیات علمی علوم پایه و2 نفر عضو هیات علمی پژوهشی مورد تایید قرار گرفتند. 
لازم به ذکر است گروه های علوم پایه، پژوهشی و بالینی شامل (گروه های اطفال، جراحی عروق، بیماری های قلب و عروق، جراحی عمومی، ارولوژی، پاتولوژی، طب اورژانس،  بیماری های داخلی، بیماری های مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، طب هسته ای و روانپزشکی) می باشد. 
در پایان نشست نیز دکتر صدوقی معاون آموزشی دانشگاه از زحمات اعضای کمیته ترفیعات در طول سال جاری تقدیر و تشکر کرد. 
 
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 43819
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.