اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/20 - 19:13
  • بازدید : 714
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارتقاء فعالیت بدنی نوجوانان در دستور کار شبکه های بهداشتی قرار گرفت

کارگاه "ارتقاء فعالیت بدنی در نوجوانان و اجرای برنامه تمرینات کششی در کلاس" توسط گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مرکز خدمات جامع سلامت شهید جعفری برگزار شد.

کارگاه "ارتقاء فعالیت بدنی در نوجوانان و اجرای برنامه تمرینات کششی در کلاس" توسط گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مرکز خدمات جامع سلامت شهید جعفری برگزار شد.
در این کارگاه که 14 شهریور ماه با هدف آشنایی کارشناسان از پروتکل اجرایی برنامه‌های ارتقاء فعالیت بدنی نوجوانان، تمرینات کششی در کلاس و مطالب آموزشی مربوطه، تشکیل شد، کارشناسان و کارشناس مسئولان ستاد مراکز بهداشت تحت پوشش حضور داشتند.  
در طی این کارگاه شرکت کنندگان با مباحثی از قبیل فواید و لزوم انجام تحرک فیزیکی و حرکات کششی و نقش آن در پیشگیری از چاقی و بیماریهای غیر واگیر و عوارض ناشی از آن،  نحوه گزارش دهی سطوح محیطی به ستاد معاونت آشنا شدند.
گفتنی است این کارگاه که برای نخستین بار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محتوای آموزشی گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس قرار گرفته است که به شکل آبشاری در سطح مراکز و شبکه‌های تحت پوشش دانشگاه نیز برگزار خواهد شد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 51311
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.