ارتقای آگاهی کارشناسان مرکز بهداشت شمال درخصوص دخانیات
به مناسبت هفته ملی دخانیات؛ واحد آموزش مرکز دگمه چی تابعه مرکز بهداشت شمال تهران با هماهنگی مدیریت این مرکز دکتر فلاحتی و بختیاری کاشناس واحد بهداشت روان با هدف دانش افزایی پرسنل مرکز درخصوص دخانیات و موادمخدر، هفتم خردادماه جلسه آموزشی را برگزار کرد.
به مناسبت هفته ملی دخانیات؛ واحد آموزش مرکز دگمه چی تابعه مرکز بهداشت شمال تهران با هماهنگی مدیریت این مرکز دکتر فلاحتی و بختیاری کاشناس واحد بهداشت روان با هدف دانش افزایی پرسنل مرکز درخصوص دخانیات و موادمخدر، هفتم خردادماه جلسه آموزشی را برگزار کرد.
دراین جلسه آموزشی که باحضور20 نفر از کارکنان مرکز برگزار شد،کارشناس مواد مخدر نیروی انتظامی درخصوص نحوه آشنایی با انواع مواد مخدر، علایم و عوارض مصرف هر یک از آنها با نمایش اسلاید، آشنایی با نحوه پخش و توزیع مواد مخدر در کشور با نمایش فیلم، آشنایی با شکل ظاهری هریک از مواد مخدر با مشاهده از نزدیک و...، اطلاعاتی را به همکاران ارایه کرد و درپایان جلسه نیز به سوالات کارکنان در خصوص تشخیص و پیشگیری از اعتیاد پاسخ داد.