اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/10 - 14:42
  • بازدید : 805
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارتقای آگاهی کارشناسان مرکز بهداشت شمال درخصوص دخانیات

به مناسبت هفته ملی دخانیات؛ واحد آموزش مرکز دگمه چی تابعه مرکز بهداشت شمال تهران با هماهنگی مدیریت این مرکز دکتر فلاحتی و بختیاری کاشناس واحد بهداشت روان با هدف دانش افزایی پرسنل مرکز درخصوص دخانیات و موادمخدر، هفتم خردادماه جلسه آموزشی را برگزار کرد.

به مناسبت هفته ملی دخانیات؛ واحد آموزش مرکز دگمه چی تابعه مرکز بهداشت شمال تهران با هماهنگی مدیریت این مرکز دکتر فلاحتی و بختیاری کاشناس واحد بهداشت روان با هدف دانش افزایی پرسنل مرکز درخصوص دخانیات و موادمخدر، هفتم خردادماه جلسه آموزشی را برگزار کرد.
دراین جلسه آموزشی که باحضور20 نفر از کارکنان مرکز برگزار شد،کارشناس مواد مخدر نیروی انتظامی درخصوص نحوه آشنایی با انواع مواد مخدر، علایم و عوارض مصرف هر یک از آنها با نمایش اسلاید، آشنایی با نحوه پخش و توزیع مواد مخدر در کشور با نمایش فیلم، آشنایی با شکل ظاهری هریک از مواد مخدر با مشاهده از نزدیک و...، اطلاعاتی را به همکاران ارایه کرد و درپایان جلسه نیز به سوالات کارکنان در خصوص تشخیص و پیشگیری از اعتیاد پاسخ داد.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47182
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.