اخبار

  • تاریخ انتشار : 1401/07/19 - 13:38
  • بازدید : 513
  • تعداد بازدید : 503
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

ارتقای رتبه علمی 10 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی شهید ‌بهشتی

با ارتقای رتبه علمی 10 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید‌بهشتی موافقت شد.

با ارتقای رتبه علمی 10 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید‌بهشتی موافقت شد.


 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درسیصد‌و‌هفدهمین جلسه هیئت ممیزه که با حضور دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه برگزار شد، با ارتقای دکتر مصطفی حمدیه به استادی دانشکده پزشکی، دکتر محمد حسن هوشدارتهرانی ارتقا به استادی دانشکده داروسازی، دکتر شهرزاد زاده‌مدرس ارتقا به استادی دانشکده پزشکی، دکتر سیداحمد رییس السادات ارتقا به استادی دانشکده پزشکی، دکتر پیام مهریان ارتقا به استادی دانشکده پزشکی، دکتر سیامک سلامی ارتقا به استادی دانشکده پزشکی، دکتر علیرضا میرخشتی ارتقا به استادی دانشکده پزشکی، دکتر محمدرضا مشاری ارتقا به دانشیاری دانشکده پزشکی،  دکتر الهه پیرایش ارتقا به دانشیاری دانشکده پزشکی و دکتر شبنم طهرانی ارتقا به دانشیاری دانشکده پزشکی موافقت شد.

گزیده‌ای از سوابق اساتید ارتقا یافته به شرح زیر است
:

 

 

دکتر پیام مهریان دارای مدرک پزشکی عمومی و بورد تخصصی رادیولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و چندین دوره تکمیلی از دانشگاه زوریخ سوئیس است.

 

وی در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 

رتبه 22 ممتحنه یک کنکور تجربی، رتبه 24 کشوری آزمون دستیاری، رتبه اول کشوری آزمون گواهینامه رادیولوژی، هیئت علمی رسمی آزمایشی دانشگاه علوم پزشکی اراک و هیئت علمی رسمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سوابق علمی وی به چشم می ‌خورد.

 

از سوابق اجرایی دکتر مهریان می‌توان به معاون آموزشی بخش رادیولوژی بیمارستان مسیح دانشوری، عضو مرکز تحقیقات بیماری‌های مزمن تنفسی و پزشکی از راه‌دور، مسئول پیگیری تشکیل تکمیلی کوتاه مدت ویژه رادیولوژی اشاره کرد.

 

 

دکتر محمدرضا مشاری متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و رتبه بورد کشوری از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 

وی در سال 1393 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 

در کارنامه علمی وی عضو هیئت علمی گروه بیهوشی و شرکت در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی گروه بیهوشی از سال 1396، معاون آموزشی بخش بیهوشی بیمارستان طالقانی در امور پژوهشی به‌چشم می‌خورد.

 

معاون درمان و رییس بیمارستان آیت‌الله طالقانی از جمله سوابق اجرایی دکترمشاری است.

 

 

دکتر مصطفی حمدیه دارای تخصص اعصاب و روان از دانشگاه تهران و فوق‌تخصص سایکوسوماتیک از دانشگاه لندن است.

 

وی در سال 1365 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و درحال حاضر با رتبه علمی دانشیار در حال ارایه خدمت است.

 

راه‌اندازی بخش سایکوسوماتیک برای اولین بار در ایران در بیمارستان طالقانی در کارنامه علمی وی به چشم می‌خورد.

 

رییس بیمارستان روان‌پزشکی بیمارستان شهیدسلیمانی، رییس بخش روان‌پزشکی بیمارستان طالقانی و عضو هیئت بورد روان‌پزشکی کشور به مدت پنج سال در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد.

 

 

دکتر الهه پیرایش دارای مدرک دانشنامه تخصصی پزشکی هسته‌ای از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 

وی در سال 1389 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 

از مهمترین سوابق علمی وی می‌توان به رتبه اول بورد تخصصی پزشکی هسته‌ای در سال  1389  اشاره کرد.

 

معاون آموزشی بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان شهدای تجریش، معاون آموزشی گروه پزشکی هسته‌ای و مدیر گروه پزشکی هسته‌ای در کارنامه اجرایی وی به‌چشم می‌خورد.

 

 

دکترعلیرضا میرخشتی دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، تخصص بیهوشی و فلوشیپ رژیونال از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 

وی در سال 1387 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی دانشیار در حال ارایه خدمت است.

 

از مهمترین سوابق علمی وی می‌توان به رتبه برتر بورد تخصصی بیهوشی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و عضو هیئت علمی برتربیمارستان امام حسین(ع) برای سه دوره اشاره کرد.

 

رییس بخش بیهوشی بیمارستان امام حسین(ع)، معاون پژوهشی گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، رییس اتاق عمل بیمارستان امام حسین(ع)، عضو کمیته‌های مختلف بیمارستانی و مسئول استاندارد سازی خدمات بیهوشی وزارت بهداشت از جمله سوابق اجرایی دکتر میرخشتی است.

 

 

 

دکتر شهرزاد زاده‌مدرس دارای مدرک دکترای عمومی پزشکی و متخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 

وی درسال 1373 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی دانشیار در حال ارایه خدمت است.

 

از جمله سوابق علمی وی می‌توان به عضویت در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات زنان، عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات لیزر، معاون آموزشی و رییس بیمارستان مهدیه، عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات باروری و ناباروری و عضو کمیته آزمون‌های فلوشیپ نازایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اشاره کرد.

 

 

دکتر شبنم طهرانی متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

 

وی در سال 1393 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی استادیار در حال ارایه خدمت است.

 

از مهمترین سوابق علمی وی می‌توان به دریافت عنوان برتر بورد کشوری بیماری‌های عفونی، گواهی سطح یک فلوشیپ آموزش و پژوهش، تالیف چندین جلد کتاب و سخنرانی‌های متعدد در کنگره‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

 

معاون آموزشی و مسئول آموزش دستیاری بخش عفونی بیمارستان دکتر لبافی نژاد، عضو کمیته دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی، عضو کمیته کشوری برنامه مراقبت‌ بیماری‌های منتقله از آب و مواد غذایی، عضو کمیته مرگ و میربیمارستان شهیدلبافی‌نژاد، عضو اتاق فکر نظام پزشکی و عضو کمیته دفتر توسعه آموزش بیمارستان لبافی‌نژاد از جمله سوابق اجرایی دکتر طهرانی است.

 

 

دکتر سیامک سلامی در حال حاضر با رتبه علمی دانشیار و مدرک دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد بیوشیمی بالینی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال خدمت رسانی است.

 

وی در سال 1384 عضو هیئت علمی دانشگاه شد.

 

مدرس نمونه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و محقق نمونه دانشکده پزشکی علوم پزشکی ارومیه از جمله سوابق علمی وی است.

 

مدیر گروه بیوشیمی بالینی و عضو کمیته منتخب هیئت ممیزه و عضو کمیسیون ماده 20 معاونت درمان در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد.

 

 

دکتر سید احمد رییس السادات دارای مدرک تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ارتش و پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

 

وی در سال 1386 عضو هیئت علمی دانشگاه شد و در حال حاضر با رتبه علمی دانشیار در حال ارایه خدمت است.

 

از جمله سوابق علمی وی می‌توان به تخصص طب فیزیکی و توانبخشی، اخذ دوره کوتاه مدت طب فیزیکی و ملاحضه‌ای، دوره کوتاه مدت سونوگرافی اسکلتی عضلانی، نفر اول برگزیده جشنواره آموزشی کشوری استاد مطهری، استاد نمونه دانشگاه برای دو سال و نفر اول جشنواره ابوریحان بیرونی در سال 1399 اشاره کرد.

 

دبیر و نایب رییس انجمن علمی طب فیزیکی و توابخشی، رییس بخش طب فیزیکی و توانبخشی، قائم مقام رییس بیمارستان و معاون آموزشی و پژوهشی بیمارستان شهیدمدرس، قائم مقام رییس و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات طب فیزیکی و توانبخشی از سال 1398 تاکنون، مدیر برنامه آموزشی فلوشیپ طب توانبخشی ضایعات نخاعی و ستون فقرات و سرپرست مرکز توسعه پژوهش‌های بالینی بیمارستان مدرس در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد.

 

 

دکتر محمدحسن هوشدار‌تهرانی دارای مدرک دکترای داروسازی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای تخصصی Ph.D از دانشگاه منچستر انگلستان است.

 

وی در سال 1374 عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی شد و در حال حاضر با رتبه علمی استاد در حال ارایه خدمت است.

 

از جمله سوابق علمی دکتر هوشدارتهرانی می‌توان به انتشار مقالات تحقیقاتی متعدد و تالیف یک جلد کتاب اشاره کرد.

 

مدیر گروه شیمی دارویی دانشکده داروسازی علوم پزشکی شهیدبهشتی در سوابق اجرایی وی به چشم می‌خورد.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7701س.ق

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 121470
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.