از همکاران فیزیوتراپیست مرکز پزشکی امام حسین (ع) تجلیل شد
همزمان با فرارسیدن 8 سپتامبر «روز جهانی فیزیوتراپی» باحضور ریاست مرکز پزشکی امام حسین(ع)، از زحمات همکاران فیزیوتراپیست این مرکز تجلیل شد.
همزمان با فرارسیدن 8 سپتامبر «روز جهانی فیزیوتراپی» باحضور ریاست مرکز پزشکی امام حسین(ع)، از زحمات همکاران فیزیوتراپیست این مرکز تجلیل شد.
در این مراسم که دکتر کریمان رئیس بیمارستان، ملاطایفه مدیر بهبود کیفیت و همکاران واحد روابط عمومی بیمارستان حضور داشتند، ازتلاش ها و فعالیت های همکاران شاغل در واحد فیزیوتراپی با اهدای شاخه گل تقدیر شد.
دکتر کریمان اظهار داشت:کار فیزیوتراپیست ها در روند درمان بیماری ها، ارزشمند و تاثیرگذار است و درکاهش هزینه های بیماری نیز کمک شایانی کرده است.
لازم به ذکر است که 8 سپتامبر روز جهانی فیزیوتراپی فرصتی است برای قدردانی از یکی از مهمترین بخشهای سلامت. زنجیره سلامت حلقههایی به هم پیوسته است که هر یک در جایگاه خود نقش ارزندهای ایفا می کند و با همکاری و تعاون این حلقههاست که در نهایت میتوان آرامش حاصل از درمان را شاهد بود.