اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/03/03 - 11:22
  • بازدید : 188
  • تعداد بازدید : 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اسامی برگزیدگان جشنواره روزه اولی ها اعلام شد

برگزیدگان جشنواره روزه اولی‌ها توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معرفی شد.

برگزیدگان جشنواره  روزه اولی‌ها توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه معرفی شد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جشنواره روزه اولی‌ها به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

این جشنواره در راستای پویش ملی در بهشت ویژه فرزندان استادان دانشگاه و ائمه جماعات در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزارشد.

 

محورهای جشنواره مذکور شامل نقاشی در مورد ماه رمضان، حفظ سوره‌های کوتاه قرآن، ساخت کلیپ و پادکست،عکس از لحظه افطار یا سحری، خاطره ‌نویسی و شعرخوانی بود که پس از بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره توسط هیئت ‌داوران اسامی برگزیدگان اعلام شد.

 

براساس رای داوران از بین شرکت کنندگان زهرا کرامتی نیا در بخش عکس، یاسین آرمانی در بخش نقاشی، عسل تاج ‌الدین در بخش فیلم، ریحانه هلالی در بخش تولید پادکستبرگزیده شدند و مریم عاشوری نیز شایسته تقدیر اعلام شد.

 

بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا اختتامیه این برنامه برگزار نخواهد شد و هدایای برگزیدگان به آدرس پستی آنان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 104805
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.