اخبار

  • تاریخ انتشار : 1398/03/29 - 14:49
  • بازدید : 2275
  • تعداد بازدید : 478
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اولین دانشجوی دکترای تخصصی جامعه شناسی پزشکی کشور فارغ التحصیل شد

نخستین دانشجوی دکترای تخصصی جامعه شناسی پزشکی کشور با درجه عالی بعد از دفاع پایان نامه خود دانش آموخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر مجید طاهری -اولین دانش آموخته جامعه شناسی پزشکی که دوره تخصصی دکترای پژوهشی خود را در گروه جامعه شناسی پزشکی مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می گذراند، امروز بیست و ششم خردادماه از رساله دکترای تخصصی خود دفاع و با درجه عالی فارغ التحصیل شد.
 
 
 
موضوع رساله دکتر طاهری "بررسی نابرابری اقتصادی -اجتماعی در پیامدهای سرطان ها- پژوهشی در حوزه جامعه شناسی پزشکی" بود که با راهنمایی دکتر محمد توکل، اساتید برجسته دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و مدیر گروه جامعه شناسی پزشکی، دکتر محمود عباسی -رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی، دکتر اسماعیل اکبری -استاد و رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه عاوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر امیر الماسی -استاد دانشگاه علوم پزشکی اراک تهیه و تدوین و از آن دفاع نمود.
 
 
شایان ذکر است که دکتر طاهری 6 مقاله ISI از رساله دکترای خود استخراج و منتشر نموده است.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 79596
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.