اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/04/13 - 18:25
  • بازدید : 136
  • تعداد بازدید : 136
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید دکتر زالی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایرانمال

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، عصر امروز از مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایرانمال در غرب تهران بازدید کرد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، عصر امروز از مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایرانمال در غرب تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر زالی عصر امروز از مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایرانمال واقع در غرب تهران بازدید و بر ضرورت توسعه این مراکز با هدف تسریع در روند تزریق واکسن شهروندان تهرانی تاکید کرد.
 
 
وی با اشاره به اهمیت جایابی و طراحی فضای مراکز تجمیعی با ظرفیت پذیرش بالا و امکان رعایت پروتکل های اجتماعی، عنوان کرد: تمام سایت های راه اندازی شده به گونه ای تجهیز و آماده سازی شده که امکان اختلاط تیم واکسیناسیون و مراجعه کنندگان وجود ندارد و تمام پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شود.
 
 
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7702 ی.ق
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 106017
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.