اخبار

  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 15:41
  • بازدید : 191
  • تعداد بازدیدکننده : 157
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رییس دانشگاه از روند ارزیابی داوطلبان استخدام

رییس دانشگاه از روند ارزیابی داوطلبان استخدام دانشگاه در سال 1402 بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع، در این بازدید دکتر زالی و هیئت همراه ضمن حضور در ساختمان غدیر مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش از بخش‌های  مختلف کانون ارزیابی و جزییات آن بازدید کردند.

در حین این بازدید دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن بیان سخنانی به پیچیدگی‌های فرایند ارزیابی داوطلبان استخدام و دقت نظر بالای کارشناسان اشاره کرد .

دکتر خدادوست فرایند ارزیابی استخدام داوطلبان و اقدامات انجام شده در این خصوص نظیر هماهنگی‌ با حوزه‌های مختلف ستادی، آموزش ارزیابان و سازماندهی کانون ارزیابی را روند بسیار پیچیده‌ای برشمرد که با تلاش و  همراهی مجموعه دانشگاه به صورت دقیق و کامل در حال اجرا است.

 

دکتر امیر دولتیاری سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در حین این بازدید به تشریح روند برگزاری آزمون و انجام ارزیابی داوطلبان استخدام 1402پرداخت.

 

به گفته وی ارزیابی داوطلبان استخدامی سال جاری در دو بخش اختصاصی و عمومی انجام می‌شود.

 

دکتر دولتیاری با اشاره به آغاز به کار کانون ارزیابی داوطلبان استخدام 1402 دانشگاه از 18 دیماه 1402 گفت:  ارزیابان آموزش دیده این کانون روزانه  96 داوطلب را در 12 پنل اختصاصی و 3 پنل عمومی مورد ارزیابی قرار می‌دهند و تا پایان این فرایند 840 داوطلب استخدامی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

براساس این گزارش در این بازدید دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر ناصر خرمی مدیر حراست، دکتر امیر دولتیاری مدیر توسعه سازمان و تحول اداری، مژگان جزی زاده کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه و تعدادی از مدیران ستادی نیز رییس دانشگاه را همراهی می کردند.

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • گروه خبری : 137948
کلمات کلیدی

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.