بازدید سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه از مراکز واکسیناسیون در اربعین حسینی
سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستانهای پاکدشت، پیشوا، ورامین و قرچک در روز اربعین بازدید کرد.
سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستانهای پاکدشت، پیشوا، ورامین و قرچک در روز اربعین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت امور بهداشتی، دکتر شهریار جانبازی روز دوشنبه پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی ضمن بازدید از مراکز واکسیناسیون شهرستانهای مذکور از نزدیک نحوه خدمت رسانی به هموطنان را مورد بررسی قرار داد.

براساس این گزارش مراکز واکسیناسیون دکتر مهدوی، کانکس سیار شهرستان پاکدشت و سالن ورزشی شهید الماسی جلیل آباد شهرستان پیشوا، مرکز مجتمع عالی ورامین و پایگاه تجمیعیدو سالن ورزشی بانوانشهرستان قرچک در این برنامه توسط سرپرست معاونت امور بهداشتی دانشگاه مورد بازدید قرار گرفت.
وی در ادامه با حضور در ستاد شبکه بهداشت و درمان ورامین، از کشیک فعال این شبکه و نحوه پشتیبانی و ارایه خدمات در شهرستان ورامین بازدید کرد.
دکتر شهریار جانبازی در این بازدیدها ضمن گفت و گو با همکاران مراکز مختلف به آنان خداقوت گفته و از تلاش همکاران در راستای واکسیناسیون و ارایه خدمات بهداشتی به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیلات تقدیر کرد.
انتهای پیام/
کد خبرنگار: 7700 س.ع