اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/07/25 - 08:54
  • بازدید : 167
  • تعداد بازدید : 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران

نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا)، با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ومشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار می شود.

 

نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا)، با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ومشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، امروز 25 مهرماه ساعت 10:30 نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران باحضور دکترانسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، دکتر علیرضا زالی و جمعی از مسوولان در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

 

 

این مراسم با تقدیر از نمایندگان امور زنان و خانواده فعال مراکز و خانواده شهیده های سلامت دانشگاه ادامه خواهد یافت.

 

تقدیر ازجهادگران سلامت در سطوح مختلف اعم از دانشجو و کارمند از دیگر برنامه های این مراسم است.

 

علاقمندان می توانند از طریق لینک های زیر به صفحات دانشگاه در فضای مجازی دسترسی داشته باشند.

 

 آپارات: sbumsuniversity

اینستاگرام: sbmuniversity@

وبسایت دانشگاه:  Live.sbmu.ac.ir

 

انتهای پیام/

کدخبرنگار:7701س.ق

 

 

 

 

 


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,اسلایدر خبری
  • کد خبر : 109092
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.