برگزاری نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران
نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا)، با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ومشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار می شود.
نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران(سبا)، با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ومشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، امروز 25 مهرماه ساعت 10:30 نشست ویژه هم اندیشی هفته ملی سلامت بانوان ایران باحضور دکترانسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، دکتر علیرضا زالی و جمعی از مسوولان در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

این مراسم با تقدیر از نمایندگان امور زنان و خانواده فعال مراکز و خانواده شهیده های سلامت دانشگاه ادامه خواهد یافت.
تقدیر ازجهادگران سلامت در سطوح مختلف اعم از دانشجو و کارمند از دیگر برنامه های این مراسم است.
علاقمندان می توانند از طریق لینک های زیر به صفحات دانشگاه در فضای مجازی دسترسی داشته باشند.
آپارات: sbumsuniversity
اینستاگرام: sbmuniversity@
وبسایت دانشگاه: Live.sbmu.ac.ir
انتهای پیام/
کدخبرنگار:7701س.ق