اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/06/20 - 18:50
  • بازدید : 791
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تأکید بر کاهش سزارین در کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی

دوازدهمین کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی باحضور مراکز درمانی تابعه، روز یکشنبه 12 شهریور ماه در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

دوازدهمین کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی باحضور مراکز درمانی تابعه، روز یکشنبه 12 شهریور ماه در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
دکتر رضایی مشاور معاون درمان در ابتدای این نشست، به بیان وضعیت بیمارستان ها از نظر اجرای سیاست های طرح تحول و ترویج زایمان طبیعی پرداختند و عقیقی رئیس اداره مامایی نیز در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت موجود، بر لزوم کاهش درصد سزارین در بیمارستان های تابعه دانشگاه بعنوان یکی از اهداف طرح تحول نظام سلامت تاکید کرد.
در ادامه بیمارستان های موفق گزارشی از اقدامات اخیر بیمارستان درجهت افزایش زایمان طبیعی و محورهای ترویج زایمان طبیعی ارائه کردند.
در خاتمه به سایر بیمارستان ها نیز تاکید شد که با الگو برداری از بیمارستان های موفق اقدامات موثرتری در مسیر کاهش درصد سزارین اعمال کنند.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 51310
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.