اخبار

  • تاریخ انتشار : 1396/03/09 - 16:30
  • بازدید : 688
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید برایجاد واحد اقتصاد درمان در کلیه بیمارستان ها در نشست شورای معاونان درمان

اولین جلسه شورای معاونان درمان بیمارستان های تابعه دانشگاه باحضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، روز سه شنبه دوم خردادماه در معاونت درمان برگزار شد.

اولین جلسه شورای معاونان درمان بیمارستان های تابعه دانشگاه باحضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، روز سه شنبه دوم خردادماه در معاونت درمان برگزار شد.
در این نشست دکتر صابری نیا مشاور معاون درمان در امور اورژانس ها، دکتر حاجی قاسمعلی مدیر اداره خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی، دکتر عظیمی پیرامون مدیر اداره پرستاری و دکتر قریب رئیس اداره امور آزمایشگاه ها به ترتیب پیرامون دستورالعمل جامع اورژانس، سامانه نوبت دهی و استفاده از امکانات و اطلاعات سامانه مدیریت بیمارستانی، شاخص های ملی پرستاری و مشکلات آزمایشگاه های برخی از بیمارستان ها و عدم توجه به اخطار بازرسان معاونت درمان و همچنین به روز رسانی کلیه سامانه های بیمارستانی به ارایه گزارشی پرداختند.
در خاتمه پس از بحث و بررسی پیرامون موارد مطرح شده مقرر شد با توجه به ساماندهی هزینه ها و صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع موجود، درکلیه بیمارستان های تابعه دانشگاه، واحد اقتصاد درمان ایجاد شود.
همچنین با توجه به اینکه سامانه بیماران خاص و تخصیص بودجه که از این پس همانند اعتبارات طرح تحول نظام سلامت بصورت ماهانه پرداخت می شود، کلیه مراکز می بایست نسبت به تائید و ارسال اطلاعات خواسته شده حداکثر تا دهم هر ماه اقدام کنند.
 
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 47123
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.