تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر اجرای طرح سنجش سلامت کارکنان دانشگاه
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر اجرای طرح سنجش سلامت کارکنان دانشگاه با استفاده از ظرفیت حوزه های بهداشت و درمان تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر اجرای طرح سنجش سلامت کارکنان دانشگاه با استفاده از ظرفیت حوزه های بهداشت و درمان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، نخستین جلسه شورای پایش و ارتقای سلامت کارکنان با حضور دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.

دکتر خدادوست در این نشست ضمن بیان مطالبی این طرح را خارج از الزام برنامه عملیاتی، موجب آشنایی و اطلاع همکاران دانشگاه از وضعیت سلامت خود برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حوزه های بهداشتی و درمانی دانشگاه برای اجرای این طرح تخصصی تاکید کرد.
در ابتدای این نشست دکتر اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه درخصوص طرح پایش و ارتقای سلامت کارکنان دانشگاه به بیان توضیحاتی پرداخت.
وی با اشاره به سامانه HOP وزارت بهداشت به ضرورت تشکیل جلسات و لزوم احصای روند این برنامه اشاره کرد.
براساس این گزارش در این نشست مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع و نمایندگان معاونت های بهداشتی و درمان دانشگاه نیز حضور داشتند که در خصوص چگونگی اجرایی شدن پایش وضعیت سلامت کارکنان دانشگاه در فازهای مختلف به بحث و بررسی پرداختند.
انتهای پیام/
کدخبرنگار: 7700 س.ع