اخبار

  • تاریخ انتشار : 1400/08/18 - 13:54
  • بازدید : 133
  • تعداد بازدید : 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر اجرای طرح سنجش سلامت کارکنان دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر اجرای طرح سنجش سلامت کارکنان دانشگاه با استفاده از ظرفیت حوزه های بهداشت و درمان تاکید کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بر اجرای طرح سنجش سلامت کارکنان دانشگاه با استفاده از ظرفیت حوزه های بهداشت و درمان تاکید کرد.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، نخستین جلسه شورای پایش و ارتقای سلامت کارکنان با حضور دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر خدادوست در این نشست ضمن بیان مطالبی این طرح را خارج از الزام برنامه عملیاتی، موجب آشنایی و اطلاع همکاران دانشگاه از وضعیت سلامت خود برشمرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حوزه های بهداشتی و درمانی دانشگاه  برای اجرای این طرح تخصصی تاکید کرد.

 

در ابتدای این نشست دکتر اسماعیلی مدیر امور رفاهی دانشگاه درخصوص طرح پایش و ارتقای سلامت کارکنان دانشگاه به بیان توضیحاتی پرداخت.

 

وی با اشاره به سامانه HOP  وزارت بهداشت به  ضرورت تشکیل جلسات و لزوم احصای روند این برنامه اشاره کرد.

 

براساس این گزارش در این نشست مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع و نمایندگان معاونت های بهداشتی و درمان دانشگاه نیز حضور داشتند که در خصوص چگونگی اجرایی شدن پایش وضعیت سلامت کارکنان دانشگاه در فازهای مختلف به بحث و بررسی پرداختند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: 7700 س.ع

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 109854
کلید واژه

نظر شما

  • نظرات شما دیده و بررسی می شود.